O usłudze
UX & CRO
Decyzje o zakupie są wspomagane przez intuicyjną i łatwą orientację w sklepie. Klienci chcą szybko znaleźć to, czego szukają, i sfinalizować transakcję. Analogicznie to działa w sklepach internetowych.
UX (User Experience) mierzy zadowolenie odbiorców strony internetowej lub aplikacji – czy łatwo znajdują informacje, których szukają. Funkcjonalny UX w praktyce oznacza, że użytkownik finalizuje zakup, a strona internetowa ma dobry wskaźnik konwersji.
I tutaj dochodzimy do CRO (Conversion Rate Optimization) – optymalizacji wskaźnika konwersji. Jest to zestaw działań prowadzących do lepszej wydajności strony internetowej: wyższej sprzedaży, wzmożonego ruchu i nowych klientów. Wszystko zależy od postawionych sobie celów. Nasza partnerska firma PORTA specjalizuje się w UX i CRO.
Dobry wygląd strony internetowej nie wystarczy. Witryna musi przede wszystkim generować przychody. Dlatego warto zająć się zarówno UX, czyli jakością doświadczenia użytkownika, jak i CRO – optymalizacją wskaźnika konwersji.
Procedura
Stosujemy sprawdzone metody
Analizujemy i badamy
Nie bierzemy zaleceń z kosmosu, zawsze opieramy się na odpowiednich danych. Zajmujemy się zbieraniem informacji, ich oceną i proponowaniem rozwiązań.
Projektujemy, rysujemy i tworzymy
Od pierwszych makiet do funkcjonalnych prototypów.
Testujemy
Testujemy nie tylko zaprojektowane prototypy, ale przedstawiamy także istniejące rozwiązania rzeczywistym użytkownikom w celach kontrolnych. Weryfikujemy funkcjonalność prototypów w praktyce i szukamy możliwych usprawnień.
Wprowadzamy poprawki i usprawnienia
Twoja strona internetowa ma niski wskaźnik konwersji? Czas na audyt! Pomożemy Ci także w kwestiach analityki i SEO.
Artykuły