Strategia marketingowa
Właściwie opracowana strategia ułatwia podejmowanie decyzji i usprawnia nie tylko działania marketingowe, ale także biznesowe. Bez niej nie wiesz, kim są Twoi potencjalni klienci i jak do nich dotrzeć. Nie masz pojęcia, jakie są ich oczekiwania i potrzeby. I nie wiesz, czy możesz je spełnić.
Jak pracujemy
Jak definiujemy strategię
Strategia pomoże Ci zrozumieć, na czym się skupić, jaką drogę i metody wybrać, jakie są jej podstawy i jak zrobić to wszystko lepiej niż konkurencja. Jak to osiągniemy?
Badania, analizy i zbieranie danych
Poznajemy Ciebie, Twoją firmę, jej kompetencje, przewagę konkurencyjną i słabości. Skupimy się na klientach - obecnych i potencjalnych. Poznamy ich motywacje i obawy związane z korzystaniem z Twoich usług lub produktów.
Segmentacja i ukierunkowanie
Jakie segmenty klientów istnieją, które z nich wybierzemy i co im zaoferujemy? Na podstawie wcześniejszych danych wspólnie wybierzemy najbardziej dochodowe obszary rynku i zaczniemy do nich systematycznie docierać.
Pozycjonowanie marki
Jak przekonamy docelowe segmenty klientów, że jesteś lepszy od konkurencji i że powinni kupować właśnie u Ciebie? Jakiego rodzaju prezentacja marki będzie rozpoznawalna i otworzy przed Tobą najwięcej możliwości?
Finalizacja i wykonanie
Wspólnie ustalimy OKR i KPI. Zbudujemy plan strategiczno-taktyczny, aby wiedzieć, jak zrealizować określone cele w zakresie produktu, ceny, dystrybucji i marketingu.
Usługi
W czym możemy Ci pomóc
Artykuły