Strategia marketingowa

Właściwie opracowana strategia ułatwia podejmowanie decyzji i usprawnia nie tylko działania marketingowe, ale także biznesowe. Bez niej nie wiesz, kim są Twoi potencjalni klienci i jak do nich dotrzeć. Nie masz pojęcia, jakie są ich oczekiwania i potrzeby. I nie wiesz, czy możesz je spełnić. 

Chcę podjąć strategiczne działania marketingowe

Jak pracujemy

Jak definiujemy strategię

Strategia pomoże Ci zrozumieć, na czym się skupić, jaką drogę i metody wybrać, jakie są jej podstawy i jak zrobić to wszystko lepiej niż konkurencja. Jak to osiągniemy?

01

Badania, analizy i zbieranie danych

Poznajemy Ciebie, Twoją firmę, jej kompetencje, przewagę konkurencyjną i słabości. Skupimy się na klientach - obecnych i potencjalnych. Poznamy ich motywacje i obawy związane z korzystaniem z Twoich usług lub produktów. 
 

02

Segmentacja i ukierunkowanie

Jakie segmenty klientów istnieją, które z nich wybierzemy i co im zaoferujemy? Na podstawie wcześniejszych danych wspólnie wybierzemy najbardziej dochodowe obszary rynku i zaczniemy do nich systematycznie docierać. 
 

03

Pozycjonowanie marki

Jak przekonamy docelowe segmenty klientów, że jesteś lepszy od konkurencji i że powinni kupować właśnie u Ciebie? Jakiego rodzaju prezentacja marki będzie rozpoznawalna i otworzy przed Tobą najwięcej możliwości? 
 

04

Finalizacja i wykonanie

Wspólnie ustalimy OKR i KPI. Zbudujemy plan strategiczno-taktyczny, aby wiedzieć, jak zrealizować określone cele w zakresie produktu, ceny, dystrybucji i marketingu.

Usługi

W czym możemy Ci pomóc

Artykuły

Co napisaliśmy o strategii marketingowej

Náš tým

Kdo pro vás zpracuje marketingovou strategii

Inne usługi marketingowe