Analiza klientów
Baza danych klientów wraz z przeglądem ich zamówień jest cennym źródłem informacji o zachowaniach zakupowych. Pomożemy Ci odkodować te dane, zbudować silne relacje z użytkownikami i pokażemy, jak wykorzystać to wszystko do poprawy działań związanych z docieraniem do klientów i ich utrzymaniem.
Usługi
Jak możemy pomóc
Analiza powtarzających się zakupów
Nie jesteś gotów na duże zmiany? Na dobry początek proponujemy prostą analizę, która ujawni, jak często klienci wracają do sklepu internetowego.
Analiza RFM
Oceny klientów dokonamy na podstawie trzech kryteriów - retencji, częstotliwości zakupów i wartości zamówień. Na tej podstawie podzielimy ich na kilka segmentów (VIP klienci, oszczędni, duzi inwestorzy itp.). Dzięki temu przygotujesz spersonalizowaną komunikację dla poszczególnych grup.
Długoterminowa wartość klienta CLV
Zatrzymanie aktualnego klienta jest o wiele tańsze niż pozyskanie nowego. Gdzie dokładnie znajduje się jednak ta granica? Jaka jest wartość Twojego średniego klienta i ilu zamówień dokona w kolejnym okresie? Odpowiemy na te pytania.
Raportowanie i integracja z narzędziami retencyjnymi
Po początkowych analizach i przeglądzie ustawień narzędzi retencyjnych (e-mailing, remarketing) pomożemy Ci podłączyć dane z naszych algorytmów do platform reklamowych, których używasz. Następnie będziemy monitorować, jak wprowadzone zmiany wpłynęły na wyniki. Dane możemy wizualizować w Data Studio lub podłączyć w czasie rzeczywistym do Twojego wewnętrznego Power BI.
Ocena leadów
Borykasz się z problemem, że czas od wprowadzenia leadu do zamknięcia transakcji / platnej wersji aplikacji jest długi lub wykracza poza stronę internetową? Pomożemy ustawić pomiar lejka sprzedażowego i odnaleźć źródło pierwotnej wizyty dla każdego leadu.