Zbliż się do celu
PR
Żadna marka nie może obejść się bez budowania reputacji. PR wspiera ogólny rozwój marki i dlatego powinien być częścią Twojej długoterminowej strategii.
Nie lekceważ public relations
Jak możemy Ci pomóc w PR?
Czy potrzebujesz, aby twoi pracownicy zrozumieli swoją rolę w tym? Czy pojawiły się negatywne wzmianki o Tobie i masz do czynienia z komunikacją kryzysową? Chcesz, aby Twoja historia znalazła się w mediach? W takim razie PR jest właściwym narzędziem.
Analiza podstawowa
Aby rozpocząć przygotowanie kroków, najpierw skupiamy się na dokładnym zrozumieniu Twojego biznesu. Przyjrzymy się wszystkim Twoim działaniom i ich dotychczasowym rezultatom, Twoim kanałom komunikacji oraz konkurencji.
Określanie celów i narzędzi
Wspólnie ustalimy, jakie cele chcesz osiągnąć dzięki PR i znajdziemy do tego odpowiednie narzędzia. Czy będzie to świadomość marki? Czy chodzi Ci o skuteczniejszą komunikację produktu, czy na przykład o zwiększenie pozytywnego rozgłosu?
.Rozpoczęcie kampanii
Zdecydujmy do kogo ma dotrzeć kampania. Ustalamy, gdzie ma być skierowana i tworzymy media plan. Pracujemy z tematami, które dobrze obrazują firmę lub produkt i są interesujące zarówno dla firmy, jak i dla wybranych mediów.
Ocena
Będziemy na bieżąco oceniać, jak poszczególne działania radzą sobie i czy spełniają ustalone KPI - czy jest to zwiększenie liczby zapytań, pozyskanie leadów, czy np. obecność w mediach.
.Rozmiar projektu nie ma znaczenia. Pomożemy Ci przekształcić każdą informację w temat, którego Twoja grupa docelowa nie przegapi. Chętnie podejmiemy z Tobą jednorazową kampanię lub długoterminową współpracę. Niezależnie od tego, czy jesteś dużą firmą, czy startupem.
Jako agencja strategiczna z cyfrowymi korzeniami, mamy specjalistów od każdego obszaru marketingu online. Myślimy o projektach holistycznie. Potrafimy opracować odpowiedni marketing mix, do którego idealnie pasuje PR. Często zdarza się, że PR-owiec współpracuje z profesjonalistą nad SEO, PPC czy nawet e-mailingiem.