Zbliż się do celu
PR
Budowanie dobrego wizerunku jest kluczowe dla każdej marki. PR wspiera ogólny rozwój marki i dlatego powinien być częścią długoterminowej strategii.
Doceniaj znaczenie public relations
Jak możemy Ci pomóc w PR?
Chcesz, żeby Twoi pracownicy zrozumieli, jaka jest ich rola w tym procesie? A może pojawiła się negatywna wzmianka na temat firmy i masz do czynienia z komunikacją kryzysową? Chcesz, by o twojej historii napisano w mediach? Jeżeli tak, to właściwy PR jest ku temu najlepszym narzędziem.
Analiza wyjściowa
Abyśmy mogli przygotować poszczególne kroki, najpierw musimy dokładnie zrozumieć Twój biznes. Zapoznamy się z dotychczasowymi działaniami i wynikami, przyjrzymy się kanałom komunikacyjnym oraz konkurencji.
Definiowanie celów i narzędzi
Razem ustalimy, jakie cele chcesz osiągnąć dzięki PR i znajdziemy odpowiednie narzędzia. Czy będzie to Brand Awareness, czy potrzebujesz bardziej efektywnej komunikacji produktowej albo zwiększenia pozytywnego PR-u?
Uruchomienie kampanii
Określimy, do kogo ma dotrzeć kampania. Dowiemy się, gdzie znajduje się grupa docelowa i stworzymy plan medialny. Będziemy pracować z tematami, które dobrze przedstawią firmę lub produkt i będą interesujące dla społeczeństwa i wybranych mediów.
Ocena
Będziemy regularnie oceniać efektywność poszczególnych działań oraz monitorować, czy spełniają określone wskaźniki KPI - wzrost liczby zapytań, pozyskanie leadów albo na przykład obecność w mediach.
Wielkość projektu nie ma znaczenia. Pomożemy Ci przemienić każde zagadnienie w materiał, którego Twoja grupa docelowa nie przeoczy. Chętnie podejmiemy się jednorazowej kampanii lub długoterminowej współpracy, niezależnie od tego, czy jesteś dużą firmą, czy start-upem.
Jako agencja strategiczna z cyfrowymi korzeniami mamy specjalistów od każdego obszaru marketingu internetowego. Myślimy o projektach kompleksowo. Potrafimy przygotować odpowiedni marketing mix, który doskonale komponuje się z PR-em. Często zdarza się, że specjalista ds. PR współpracuje z profesjonalistami w zakresie SEO, PPC czy nawet e-mailingu.