Segmentacja klientów
Segmentuj odbiorców z naszą pomocą i podbijaj rynek! Wskazujemy grupy o największej rentowności lub potencjale wzrostu, a następnie precyzyjnie kierujemy na nie działania marketingowe.
Jak pracujemy
Segmentujemy i kategoryzujemy grupy klientów
Podczas segmentacji uwzględniamy kilka parametrów, które pozwalają nam sklasyfikować poszczególne części Twojej grupy docelowej. Jakie to parametry?
Segmentacja RFM
Segmentujemy klientów pod względem liczby zakupów (frequency), wartości pieniężnej (monetary) i czasu od ostatniego zakupu (recency).
Segmentacja demograficzna
Segmentujemy klientów według wieku, płci, dochodów i wykształcenia.
Segmentacja behawioralna
Segmentujemy klientów na podstawie ich zachowań wobec produktu, takich jak stopień wykorzystania, lojalność, gotowość do zakupu itp.
Segmentacja psychograficzna
Segmentujemy klientów na podstawie ich osobowości, wartości, postaw, zainteresowań i stylu życia.
Segmentacja geograficzna
Segmentujemy klientów na podstawie ich położenia geograficznego, np. regionu, miasta lub klimatu.