Jak pracujemy
System komunikacji
Możesz skupić się tylko na jednym kanale i zainwestować w jedną konkretną taktykę albo zająć się połączonym zestawem kanałów, platform i mediów, co znacznie zwiększy szanse na dotarcie do grupy docelowej.
Pracujemy systematycznie
Na podstawie analizy rynku i grupy docelowej tworzymy strategię marketingową, w której oceniamy najodpowiedniejsze touchpointy dla przyszłych klientów.
Zalecamy wykorzystanie mediów cyfrowych lub tradycyjnych, reklamy zewnętrznej (OOH) lub event marketingu w zależności od tego, gdzie widzimy największy potencjał do budowania biznesu. Poszczególne kanały nie będą działać wbrew sobie, ale wzajemnie się wspierać na każdym etapie lejka marketingowego.
Spójność kluczem do komunikacji
Jak sprawić, by prezentacja marki była w oczach potencjalnych klientów spójna? Tylko poprzez kontrolę nad każdym ogniwem łańcucha komunikacyjnego.