Jak pracujemy
Ekosystem komunikacji
Możesz skupić się tylko na jednym kanale. Zainwestować w jedną konkretną taktykę. Albo zająć się połączonym zestawem kanałów, platform i mediów, które dają znacznie większą szansę na dotarcie do grupy docelowej.
Pracujemy systematycznie
Na podstawie analizy rynku i grupy docelowej opracowujemy strategię marketingową, w której oceniamy najodpowiedniejsze touchpointy dla Twoich przyszłych klientów.
Zarekomendujemy wykorzystanie mediów cyfrowych lub tradycyjnych, reklamy OOH lub event marketingu w zależności od tego, gdzie widzimy największy potencjał do budowania Twojego biznesu. Poszczególne kanały nie będą działać przeciwko sobie, ale będą się wspierać na każdym etapie lejka marketingowego.
Skonsekwencja jest kluczem do komunikacji
Jak zapewnić spójność prezentacji Twojej marki w oczach potencjalnych klientów? Tylko poprzez posiadanie kontroli nad każdym ogniwem ekosystemu komunikacyjnego.