Analityka stron internetowych i aplikacji mobilnych
Twoje narzędzia pomiarowe są źle skonfigurowane? To znaczy, że tak naprawdę nie wiesz, jak zachowują się klienci na Twojej stronie lub jak działają kanały marketingowe. Pomożemy Ci to naprawić.
Kiedy już nabierzemy pewności, że pomiary przebiegają prawidłowo i zbieramy wszystkie potrzebne dane, przejdziemy do oceny kampanii, stron internetowych lub produktów.
W czym możemy Ci pomóc
Audyt ustawień Google Analytics i Google Tag Manager
Przeprowadzimy kompleksowy audyt, aby upewnić się, że zbierasz jak najdokładniejsze dane do raportowania ważnych wskaźników. Opracujemy konkretne zalecenia i dowiemy się, gdzie tracisz możliwości.
Określenie i wyznaczenie celów
Po poznaniu Twojego biznesu i strony internetowej opracujemy i ustalimy cele, na podstawie których będziemy oceniać wydajność strony i działania marketingowe. Oprócz zamówień i leadów (B2B), skupimy się także na mikrocelach. Dodamy wgląd w zachowanie użytkowników strony i uzyskamy bardziej szczegółową segmentację marketingową.
Zaawansowane ustawienia Google Analytics
Czyszczenie danych ze spamu, grupowanie kanałów dla lepszego wglądu w kampanie, grupowanie zawartości strony w logiczne jednostki lub atrybucja oparta na danych - wszystko to przenosi analitykę na wyższy poziom.
Testy A/B
Nie jesteś pewien, która strona docelowa działa sprawniej? Przeprowadzenie testu A/B niekoniecznie jest łatwe. Możemy pomóc Ci zdefiniować, a następnie przeprowadzić test, na przykład w Google Optimize.
Aplikacje mobilne
Tworzysz aplikację mobilną? Podobnie jak w przypadku stron internetowych, możemy pomóc Ci w ustaleniu celów lub śledzeniu awarii aplikacji za pomocą narzędzi z pakietu Firebase i połączyć dane z siecią w nowym Google Analytics App + Web.
Jasne i zrozumiałe raporty
Mamy własny system raportowania kampanii, dzięki czemu dostosowujemy się do Twoich potrzeb. Możemy przygotować raport w Google Data Studio lub podłączyć dane do raportów korporacyjnych w Power BI i zintegrować je z wewnętrznymi danymi z systemu księgowego.
Co jeszcze dla Ciebie przygotujemy
Konsultacje i szkolenia
Jeśli chcesz podejmować właściwe decyzje marketingowe, musisz nauczyć się dobrze orientować w interpretowanych danych. Zorganizujemy sesje szkoleniowe, podczas których dowiesz się, jak czytać dane, pracować z nimi, odkrywać nowe spostrzeżenia i otrzymywać strategiczne rekomendacje.