Analiza e-commerce
Sprawdzimy, które zamówienia przyniosą Twojej firmie większe, a które mniejsze zyski. Zoptymalizujemy wydajność produktów, stron internetowych i kluczowych wskaźników KPI.
W czym możemy Ci pomóc
Analityka e-commerce z perspektywy sieci
Korzystając z rozszerzonego modułu e-commerce w Google Analytics, pomożemy Ci odpowiedzieć na pytania dotyczące wyników Twojego e-sklepu w odniesieniu do sieci. Dzięki zebranym danym dowiemy się, które produkty sprzedają się słabiej i dlaczego.
Analiza wydajności kategorii i marek
Dokonamy przeglądu sprzedaży Twojego asortymentu i zidentyfikujemy grupy produktów, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów pomimo inwestycji w marketing. Wskażemy produkty, których sprzedaż może być wyższa, jeśli zwrócisz na nie uwagę.
Obliczanie marży na poziomie produktu
Połączymy koszty reklamy z kosztami produktów. Uwzględniamy logistykę i obliczamy marżę, która jest bliższa rzeczywistości. Wiemy, że realia obliczania kosztów na poziomie produktu mogą być skomplikowane. Ale razem znajdziemy kompromis.
Optymalizacja kampanii według marży
Jeśli starannie obliczyłeś marżę na poziomie produktów, to doskonały moment, aby rozpocząć podróż w kierunku optymalizacji kampanii według marży, a nie według przychodów. Pomożemy Ci zorganizować wszystko tak, abyś sprzedawał więcej produktów, które naprawdę przynoszą zyski, a mniej tych, na których tracisz pieniądze.
Prognozowanie przychodów i sprzedaży
Na podstawie historycznej sprzedaży i długoterminowych trendów generujemy prognozy sprzedaży dla każdej kategorii produktów. Dzięki temu będziesz dobrze przygotowany na nadchodzący sezon, a także otrzymasz twarde dane liczbowe, które poprą Twoje plany rozwoju na następny okres.
Co jeszcze dla Ciebie przygotujemy
Konsultacje i szkolenia
Jeśli chcesz podejmować właściwe decyzje marketingowe, musisz nauczyć się dobrze orientować w interpretowanych danych. Zorganizujemy szkolenie, podczas którego dowiesz się, jak czytać dane, pracować z nimi, odkrywać nowe spostrzeżenia i otrzymywać strategiczne rekomendacje.