Analiza e-commerce

Sprawdzimy, które zamówienia przyniosą Twojej firmie większe, a które mniejsze zyski. Zoptymalizujemy wydajność produktów, stron internetowych i kluczowych wskaźników KPI.

Chcę przeprowadzić analizę

Usługi

W czym możemy Ci pomóc

Analityka e-commerce z perspektywy internetowej

Korzystając z rozszerzonego modułu e-commerce w Google Analytics, możemy pomóc Ci odpowiedzieć na pytania dotyczące wydajności Twojego sklepu w odniesieniu do sieci. Dzięki zebranym przez nas danym będziemy mogli lepiej zrozumieć, które produkty sprzedają się gorzej i dlaczego.

Analiza wydajności kategorii i marek

Przeanalizujemy sprzedaż Twojego asortymentu i zidentyfikujemy grupy produktów, które nie przynoszą oczekiwanych rezultatów pomimo inwestycji w marketing. Wskażemy produkty, które możesz sprzedawać częściej - wystarczy, że zwrócisz na nie uwagę.

Obliczanie marży na poziomie produktu

Łączymy koszty reklamy z kosztami produktów. Uwzględniamy logistykę i kalkulujemy marżę, która jest bliższa rzeczywistości. Wiemy, że obliczanie kosztów na poziomie produktu może być skomplikowane. Wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Optymalizacja kampanii według marży

Jeśli starannie obliczyłeś marżę na poziomie artykułów, to doskonały moment, aby rozpocząć podróż w kierunku optymalizacji kampanii według marży, a nie według przychodów. Pomożemy Ci ustawić wszystko tak, abyś sprzedawał więcej produktów, które naprawdę zarabiają, a mniej tych, na których tracisz pieniądze.

Prognozowanie przychodów i sprzedaży

Na podstawie historycznej sprzedaży i długoterminowych trendów generujemy prognozy sprzedaży dla każdej kategorii produktów. Dzięki temu będziesz dobrze przygotowany na każdy sezon. Jednocześnie będziesz mieć twarde dane liczbowe, które pomogą Ci zaplanować wzrost w nadchodzącym okresie.

Konsultacje i szkolenia

Jeśli chcesz podejmować właściwe decyzje marketingowe, istotne jest, abyś nauczył się poruszać po interpretowanych danych. Zorganizujemy sesje szkoleniowe, podczas których dowiesz się, jak czytać dane i z nimi pracować, jak odkrywać nowe spostrzeżenia i otrzymywać strategiczne rekomendacje.

Pozostałe usługi

Inne usługi, które oferujemy w ramach analityki internetowej