Dostęp do Business Manager 

Dostęp do Business Manager

Jeśli masz już BM, aby udostępnić dostęp, przejdź do trzeciej sekcji o nazwie “Udostępnianie dostępu”.

Tworzenie Business Managera

1. Wejdź na stronę business.facebook.com i kliknij Utwórz konto.

2. Zaloguj się do Facebooka lub zarejestruj nowe konto.

3. Wpisz nazwę firmy i inne informacje o sobie.

4. Uruchom kreator konfiguracji.

Ustawienia Business Manager

Zaloguj się do BM na stronie business.facebook.com. Jeśli widzisz Meta Business Suite zamiast Business Manager, kliknij Pomoc w lewym dolnym rogu, a następnie przejdź do Business Manager.

 

1. Przejdź do Ustawienia firmowe. Dodaj swoje konto reklamowestronę na Facebooku i inne elementy, takie jak piksele Metakatalog produktówkonta na Instagramie do nowo utworzonego BM. Jeśli nie utworzyłeś jeszcze tych elementów, utwórz je.

Aby dodać istniejące konto reklamowe, potrzebny będzie jego unikalny identyfikator, który można znaleźć w ustawieniach konta reklamowego. Aby dodać istniejącą stronę firmową, wystarczy wpisać jej nazwę w polu wyszukiwania lub wprowadzić jej adres URL.

2. W sekcji Informacje o firmie wypełnij dodatkowe informacje o swojej firmie (nazwa firmy, adres, strona internetowa…).

3. Kliknij opcję Rozliczenia i płatności. Wprowadź tutaj metodę płatności i informacje rozliczeniowe.

Udzielenie dostępu

Zaloguj się do BM na stronie business.facebook.com. Jeśli widzisz Meta Business Suite zamiast Business Manager, kliknij Pomoc w lewym dolnym rogu, a następnie przejdź do Business Manager.

1. Rozwiń menu w lewym górnym rogu, wybierz Ustawienia firmowe (w górnej części menu), a następnie Użytkownicy.

2. sekcję Partnerzy i kliknij Dodaj obok opcji “Partner, któremu chcesz udostępnić elementy”.

3. Wprowadź nasz identyfikator BM ID 375255322646087 i potwierdź przyciskiem Dalej.

4. Będziemy potrzebować dostępu do następujących elementów:

  • strona firmowa (Facebook),
  • konto reklamowe,
  • katalog
  • zestaw pikseli / wydarzeń,
  • profil firmy IG.

Wybierz opcję Pełna kontrola dla każdego elementu. Jest to najskuteczniejszy sposób, w jaki możemy skonfigurować wszystko, czego potrzebujemy. W ten sposób unikniemy wszelkich problemów związanych z ograniczonymi prawami. 

5. Kliknij przycisk Zapisz zmiany, aby wysłać nam zaproszenie do współpracy z Twoją firmą na Facebooku.